2017. szeptember 1., péntek

Egyszarvú mánia

Már két napja szürke, borús az idő felénk. Az eső is hol megeredt, hol abbamaradt, mindenesetre a gyerekekkel nem igen tudtunk kimozdulni otthonról. Ettől függetlenül azért nem unatkoztunk a négy fal között, hanem festegettünk egyet. A papírra festésben mindketten részt vettek, de a picúr hamar megunta, így a lányommal ketten maradtunk. A kisfiam ezért ma fiús délutánt tartott az apukájával (labdáztak és táncoltak) mi pedig kreatív anya-lánya délutánt. Még egyszer régebben megígértem, hogy majd festünk együtt neki egy pónis pólót, és most végre eljött az alkalom. Ő alig várta már, hogy neki állhasson festeni, de ettől függetlenül nagyon ügyesen végig ülte és érdeklődve nézte az előkészületeket is. 

Először megrajzoltam, majd kivágtam az egyszarvút.




Utána a pólóba dugtam egy karton papírt, hogy a festék ne üssön át a póló hátára, majd gombostűvel gondosan odafogattam a papírt a pólóhoz.

A bal alsó sarokba egy kiscsikót is kellett rajzolnom. 😁

Ez után kezdődhetett a móka!


Száradáskor még rajta hagytam a papírt, hogy ne kenődjön el a festék. 
(Nekünk mondjuk kicsit mégis elkenődött mert talán túl kíváncsiak voltunk a lányommal 😅)


És íme a végeredmény:



Nagyon büszke volt magára, hogy milyen szép egyszarvút festett, és így már a borús délután sem tűnt olyan szürkének! 😊

1 megjegyzés: