2017. szeptember 6., szerda

Játék boltocska, avagy régiből újat

Már régóta szerettünk volna a gyerekeknek egy kis boltocskát, ahol ha majd a fiúnk nagyobb lesz, szépen el tudnak együtt játszani. Hosszas keresgélés után találtam használtan egy nagyon olcsó darabot. Bár nem volt a legjobb állapotban, de úgy gondoltam, hogy a babaház építés után ebbe is szívesen belevágnék.
A boltocska nagyrészt rétegelt lemezből, valamint bútorlapból készült. Sok helyen a festék már le volt kopva, az egyik lapja el volt rohadva (a gyerekek vízzel főztek rajta) valamint a táblája meg volt karcolva. Azért mi elhoztuk.



Itthon szétszedtük, a fehér-piros szövetet kimostam, a lapokat lecsiszoltam. A megrohadt lap helyett újat kellett vágatnunk, a kis táblácskához speciális tábla festéket vettünk. Még maradt öntapadós dekorfóliám is, amit a babaházhoz nem használtam fel. Úgy gondoltam, hogy ez jól mutatna a kis boltocskában is.
Miután végeztem a csiszolással, elkezdtem lefesteni a lapokat. 2-3 réteg festéket vittem fel, majd némelyikre felettem az öntapadós fóliát.

Íme az eredmény:



Azóta nagy örömmel játszanak vele. 😊








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése